Ca colli

POGODA NA DZIŚ. Poświęcony sprawom lokalnym, Rawicz, o

Temat: rak szyjki macicy- wynik histopat.
Ca colli uterii Ib,
Rak szyjki macicy Ib

Stpost.RT-CHTh teherapiam
Status post radio- i chemiotherapiam. - Stan po radio i chemioterapii.

foci carcinomatosi non multi colli uteri
> (zlokalizowane w obrębie zrębu pod nabłonkiem). Cervicitis chronica
> magni gradus.

Nieliczne miejsca zrakowacenia szyjki macicy (....). Przewlekły stan zapalny
szyjki dużego stopnia (literówka lub błąd w odmianie przysłówka, o ile się nie mylę)

endocervix sine laesionibus
Błona śluzowa szyjki macicy bez uszkodzeń.

polypus benignus endometrialis
Łagodny polip endometrialny.

endometrium in stadio proliferationis
Błona śluzowa trzonu macicy w stadium proliferacji.

ovarium et salpinx sine neoplasmate
Jajnik i jajowód bez nowotworu.

salpinx sine laesionibus corpus luteum
Jajowód bez uszkodzeń, ciałko żółte.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,69544401,69544401,rak_szyjki_macicy_wynik_histopat_.html



Temat: Zaszczep się przed rakiem szyjki macicy.
Cytuje twoj pierwszy post
"Szczepionka przeciw infekcjom Staphylococcus aureus , ma zapobiegac
duzej zachorowalnosci i zgonów u młodych kobiet na ca colli uteri w
Polsce -statystyki są przerazające .Zadna szczepionka nie jest
gwarantem na 100% ,aczkolwiek pełni funkcje profilaktyczne .Brak
szczepień to powazne zagrozenie zachorowalnosci ,wszak choroba jest
podstepna i przechodzi do stadium paliatywnego bezobjawowo -pózniej
jest juz za póżno!!!Nie pisz matole kolejnych bzdur na tym forum bo
sie osmieszasz "
To tobie cos sie pomylilo piszac o gronkowcu. ja odpowiedzialem
odnosnie gronkowca ktory jest takze kancerogenny jak i wszystkie
inne bakterie z powodu zmniejszania zdolnosci immunologicznych
kazdego organizmu. Poza tym pytanie wygadanej czy apel o to aby sie
szczepic jest o tyle dziwne ze szczepienie ma sens u dziewczat
ponizej 15 roku zycia. Poza tym Polak woli kupic nowy TV za 3 tys zl
niz zaszczepic dziecko. Moze mu sie uda i nic go nie dopadnie- tymi
kategoriami mysli sie tutaj. I sprawa trzecia. Jaki procent
spoleczenstwa stac na 3 injekcje po 430 zl kazda? I to jest
odpowiedz.
O tym ze brodawczaki moga wywolywac choroby nowotworowe wiadomo juz
od 20 lat. W przypadku niemieckiego profesora bylo to tylko
udowodnienie istniejacej tezy. nalezy wiec szczepic takze i
chlopcow. ten sam rodzaj brodawczaka wywoluje nowotwory pracia i
odbytu. Dochodzimy powoli do paranoi ze najlepiej nie zyc a bedziemy
zdrowi. Inne badania dowodza ze powszechnie dodawany do srodkow
spozywczych benzoesan sodu jest silnie rakotworczy. Nikt jednak nie
zaprzestal dodawania a tylko ustalono norme. Nie zmienia to faktu
ze do Polski ciagnal pielgrzymki studentow z europy aby moc zobaczyc
w klinikach kobiety w poznych stadiach nowotworu szyjki macicy czy
jajnikow . Tam nie mozna tego zobaczyc. Tak wiec przede wszystkim
systematyczne wizyty u ginekologa i istniejace znacznie tansze
markery moga zapobiec wielu tragediom.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24395,89976702,89976702,Zaszczep_sie_przed_rakiem_szyjki_macicy_.html


Temat: są takie dni
Ma szyjkę. W ogóle to znalazłam niedawno wynik z CO. Z lutego 2004, czyli w
trakcie leczenia. Napisane jest tam Ca colli uteri IIIB. A w listopadzie 03: Ca
colli uteri IIB (z tym mama zgłosiła się do CO).
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,42626263,42626263,sa_takie_dni.html


Temat: Zaszczep się przed rakiem szyjki macicy.
w Niemczech zachorowalnośc to ok. 6200 kobiet rocznie ,umiera 1200
z nich zatem stadium V -paliatywny.Studentom medycyny sie nie dziwie
mze biora udział w tego rodzaju "wycieczkach do Polski" ,wszak i
niemiecka smierc kobiet nie rózni sie od polskiej na ca colli
uteri .Bardziej jebło by mnie zdziwko ,gdyby biuro turystyczne z
Niemiec lub Szwajcarii robiło wycieczki nie studentów medycyny do
seansu smierci nieszczesnych kobiet .Nie widze w tym nic złego mało
tego taka sytuacja nie pogarsza mojego status quo bycia
europejczykiem .Na swiecie rocznie zapada ok. 500000 tys kobiet na
ca colli uteri z czego umiera 300000 tys .a wiec ginie porónanwczo
połowe Wrocławia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24395,89976702,89976702,Zaszczep_sie_przed_rakiem_szyjki_macicy_.html


Temat: stopień złośliwości histopatologicznej G3
stopień złośliwości histopatologicznej G3
Czy może ktoś z Was spotkał sie w literaturze z informacją na temat
rokowania biorąc pod uwage złośliwośc histopatologiczną?
Miałam CA COLLI UTERI 1b, złośliwośc hist. G3
Chciałam sie dowiedzieć czy stopeń złośliwości ma duże znaczenie co
do rokowania.
pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,70125173,70125173,stopien_zlosliwosci_histopatologicznej_G3.html


Temat: Marszałek Polski przeciw zapłodnieniu in vitro
Hej ty wygadana ,nie obrażaj nikogo w zakresie jego wiary.Kto wie czy nie
zachorujesz na nowotwór złośliwy Ca colli uteri i poprosisz życie o życie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,31975820,31975820,Marszalek_Polski_przeciw_zaplodnieniu_in_vitro.html


Temat: rak szyjki macicy- wynik histopat.
rak szyjki macicy- wynik histopat.
Witam!
Podczytuję Was od dłuższego czasu, w wielu sprawach bardzo mi
pomogliście ale jakoś brakło mi śmiałości, żeby samej napisać.
Siostra ma raka szyjki macicy Ib, jest po radioterapii, chemii i
radykalnej operacji. Dużo juz przeszłyśmy, najważniejsze, że siostra
ma bardzo dużo wytrwałości i sił do walki.
W chwili obecnej po odczytaniu wyniku badania histopatologicznego ma
zalecona brachyterapię (5 zabiegów - od poniedziałku, tj.24.09).
Niestety nie umiem odczytac wyniku histo juz po operacji a bardzo
mnie to nurtuje. Nie możemy w chwili obecnej trafić na lekarza
prowadzącego a inni po prostu trochę ją zbywaja - każdy mówi co
innego . Wiemy, że w wycinku były zywe komórki nowotworowe ale czy w
obszarze tzw martwiczym czy na linii cięcia??
Mam wielką prośbę - może ktoś mógłby przetłumaczyć wynik? Byłabym
baardzo wdzięczna.
Rozpoznanie kliniczne : Ca colli uterii Ib,Stpost.RT-CHTh teherapiam.
Rozpoznanie hitopatologiczne :
Część pochwowa - foci carcinomatosi non multi colli uteri
(zlokalizowane w obrębie zrębu pod nabłonkiem). Cervicitis chronica
magni gradus.
Kanał - endocervix sine laesionibus.
Okolica ujścia wewnętrznego - polypus benignus endometrialis.
Trzon - endometrium in stadio proliferationis.
Przydatki prawe - ovarium et salpinx sine neoplasmate.
Przydatki lewe - salpinx sine laesionibus corpus luteum.

Siostra moja jest osobą, która jest tzw.świadomą pacjentką. Chce
wiedzieć czy to juz raczej przypuszczalny koniec leczenia
(oczywiście po brachyterapii) czy ma jeszcze zmobilizować się do
dalszej walki. Nastawienia ma bardzo dobre ale pragnęłaby znać wynik
a jej lekarz będzie dostępny dopiero za ok.2 tygodnie.

Proszę Was o pomoc, pozdrawiam serdecznie - R.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,69544401,69544401,rak_szyjki_macicy_wynik_histopat_.html


Temat: rak szyjki macicy!
Rozpoznanie mojej mamy:
Ca colli uteri gradus tretius.
Wynik badania histopat:Carcinoma planoepitheliale.

No właśnie, pierwszy raz słyszę o istnieniu markera raka szyjki macicy.
Myślę że, u mamy tiffi albo pierwotny rak szyjki macicy zrobił przerzut na
jajnik i stad ten rozsiew na całą jamę brzuszną (wtedy ma sens robienie
markerów)albo to był rak jajnika który przerzucił się na szyjkę macicy, bo o
takim przypadku słyszałam kiedy był już późno rozpoznany w fazie rozsiewu.
Z tego co wiem to rak szyjki macicy daje objawy typu:obfite upławy,krwawienia,
bóle krzyża i wtedy jest już stan zaawansowany.Tak było przynajmniej u mojej
mamy i tak podaje literatura.Poza tym specyfika tego raka jest taka że szerzy
się on przez naciekanie okolicznych narządów i to jest podstawą do określenia
stopnia zaawansowania.Przerzuty odległe to ostatni IV stopień.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,39452469,39452469,rak_szyjki_macicy_.html


Temat: Rak szyjki macicy
kwiatku moja mama dzis przyjechała z bytomia do domu.
operacji nie beda jej robic poniewaz jest za późno ale za to była dzis w
gliwicach umawiac sie na naswietlania.jedzie 14 lipca troche długo male takie sa
terminy lekarka która ją skierowała do bytomia powiedziała ze nie mogła lepiej
trafic niz gliwice, ale wiesz z czego się dzis ucieszyłam z jej wypisu z Bytomia
"ca colli uterii 3b" z tego 3b bo w bielsku lekarka powiedziała mojej mamie ze
ma 4 wiem ze nie ma sie z czego cieszyc ale to zawsze wieksze szanse może nie na
wyleczenie ale może troche dłużej z nami pobędzie.Boje się jeszcze jednego żę
beda ja leczyc paliatywnie ale tam lekarz powiedział drugiej pani (tez ma 3b) ze
może nawet leżec 2 miesiace.To może nie będzie tak żle.Trzymam kciuki za Was i
za Nas.
SKORO WIARA CZYNI CUDA TRZEBA WIERZYC ŻE SIĘ UDA!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37372,80581847,80581847,Rak_szyjki_macicy.html


Temat: Zaszczep się przed rakiem szyjki macicy.
Poodzian ale dołożyłeś temu matołowi moo...pewnie matoła zatkało .
Zur Hausen oczywiscie odkrył ,ze ca colli uteri ma podłoze
etiologiczne działaniem wirusa brodawczaka ludzkiego i ten mądry
naukowiec słusznie otrzymał Nagrode Nobla
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24395,89976702,89976702,Zaszczep_sie_przed_rakiem_szyjki_macicy_.html


Temat: Zaszczep się przed rakiem szyjki macicy.
Szczepionka przeciw infekcjom Staphylococcus aureus , ma zapobiegac
duzej zachorowalnosci i zgonów u młodych kobiet na ca colli uteri w
Polsce -statystyki są przerazające .Zadna szczepionka nie jest
gwarantem na 100% ,aczkolwiek pełni funkcje profilaktyczne .Brak
szczepień to powazne zagrozenie zachorowalnosci ,wszak choroba jest
podstepna i przechodzi do stadium paliatywnego bezobjawowo -pózniej
jest juz za póżno!!!Nie pisz matole kolejnych bzdur na tym forum bo
sie osmieszasz

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24395,89976702,89976702,Zaszczep_sie_przed_rakiem_szyjki_macicy_.html


Powered by WordPress, © POGODA NA DZIŚ. Poświęcony sprawom lokalnym, Rawicz, o